Saturday, July 2, 2016

Uppdatering i punktform 2


  • Firade midsommar med romantisk weekend långt bort från alla suparfester. Skönt. Annorlunda. Badade, solade och nakenbastade.
  • Har shoppat loss på Steam. Åtta nya spel i biblioteket.
  • Har också laddat upp med nya böcker inför semestern.
  • 15 arbetspass kvar till semestern. Jag är så redo för ledighet.
  • Fortfarande tobaksfri. Jag håller mitt nyårslöfte. Och jag som alltid har sagt att nyårslöften är till för att brytas.
  • Har inte varit på gymmet på över en månad. Har däremot börjat gå/cykla t&r jobbet.
  • Köpte nya bh:ar och har gått ner i kupstorlek. Underbart. Ni anar inte. Har fortfarande jäkligt snygga tuttar, dock mindre fotbollsrunda (tacka fan för det, aj liksom).
  • Bråkat med folk på facebook angående "inte alla män" är våldtäktsmän. Nej, men alla icke-män känner sig otrygga. Orkar inte. 98 av 100 personer som anmäls för sexualbrott är män. Ungefär hälften av alla kvinnor i Sverige har någon gång utsatts för sexuella övergrepp. Jag ser ett mönster.

No comments:

Post a Comment