Thursday, November 15, 2012

Svar

Vad är det med mitt liv?! För första gången den här terminen har jag ångest över pengar och insåg precis att jag inte är behörig till kursen jag ville gå januari-mars eftersom jag inte läst historia. Resten av kurserna jag vill gå kräver en kandidatexamen som jag varit för jaevla lat att skriva klart. Jag har inget jobb den här månaden och kylskåpet är tomt. Jag ska åka på RFSL Ungdoms medlemsträff om en vecka men vill egentligen bara krypa ihop till en boll och gråta en stund. Jag har aldrig känt så angående RFSL Ungdom innan och det gör ont att jag gör det nu. Jag har extrema mängder text att gå igenom till skolan men somnar nästan så fort jag tittar på det. Dessutom är det snart december och med december kommer julen och där kommer den ångesten också. Pallar inte julstressen på det här just nu.
Varför kan inte folk bara fatta vad jag säger och menar? Jag orkar inte, lämna mig ifred och låt mig lämna ifrån mig ansvaret.
Idag har verkligen varit skit.

No comments:

Post a Comment